DIRECT CONTACT

Welke documenten moet ik aanleveren als ik een woning wil huren?

Het huren van een woning is spannend en je wilt er als huurder natuurlijk voor zorgen dat de verhuurder je als huurder accepteert. Het is daarom zeer belangrijk om alle gegevens goed en compleet aan te leveren zodat er snel een positief antwoord komt. Maar wat moet je dan precies aanleveren? Dit kan verschillen per kandidaat en of je in loondienst of als zelfstandige werkt. Hieronder vindt u een lijst met aan te leveren documenten.

In loondienst:

  • Kopie paspoort
  • Recent ingevulde werkgeversverklaring of
  • Arbeidsovereenkomst
  • 3 meest recente salarisstrookjes
  • Afschrift bankrekening waar salaris op gestort wordt
  • Uittreksel bevolkingsregister
  • Huurvoorstel formulier Van Huis Uit Makelaars


Als zelfstandige:

  • Kopie paspoort
  • Inschrijving KvK
  • Winst en verliesrekening laatste 2 of 3 jaar
  • Uittreksel bevolkingsregister
  • Huurvoorstel formulier Van Huis Uit Makelaars


De hoeveelheid  gevraagde documenten kan verschillen per aanbieder. Iinformeer altijd eerst wat er van u verwacht wordt.

Het formulier is succesvol verzonden

Meer informatie of vragen?

Vraag het Sijmon

Sijmonde Boer 020 - 890 30 99 info@vanhuisuit-makelaars.nl

Oeps daar ging iets mis

Helaas is het verzenden van het formulier niet gelukt, wij zijn wel telefonisch bereikbaar

Vraag het Sijmon

Sijmonde Boer 020 - 890 30 99 info@vanhuisuit-makelaars.nl